Menu

משרד: 02-6762015 | נייד: 050-3800999 | ג.ג הובלות |

Menu

חברת הובלות בירושלים

חברת ג.ג. הובלות מספקת שירותי הובלה אמינים ומהירים מאז 1986, וכן מציעה שירותים נלווים נוספים: אריזה, עיטוף ומיגון של פריטים; פירוק והרכבה של רהיטים, שירותי מנוף עד לגובה 48 מטר וכן שירותי אחסנה מאובטחת. לחברה צי כלי רכב ייעודיים, אותם ניתן להתאים לכל הובלה לפי דרישה: משאיות סגורות, מנוף ועוד. בנוסף, ג.ג. הובלות מספקת ביטוח ואחריות תכולה בעלות מרבית של 100,000 שקלים.

 

 

מעוניין בהובלה? או הצעת מחיר? חייג עכשיו 050-380-0999

 

 

חברת הובלות בירושלים – חברת הובלות ברמה הגבוהה ביותר
כידוע, 'תעשיית' ההובלות בישראל חוותה כמה וכמה שינויים יסודיים ומהותיים ביותר במהלך השנים האחרונות – ואיך לא. הרי הרצון האחרון של לקוחות חברות ההובלות הינו לקבל את שירות ההובלות האנלוגי, הארכאי והמיושן, זה אשר מספק להם לא יותר מאשר הובלה של רהיטים מיעד אחד למשנהו. לכן, היום, אין זה כלל פלא לראות, כי יותר ויותר חברות הובלות, ובעיקר חברות הובלות בירושלים, מספקות ללקוחות שלהם את שירותי ההובלות האיכותיים, הטובים, המקצועיים וברמה הגבוהה ביותר. לכן, היות וחברות הובלות בירושלים הפכו להיות ה'שחקנים' המובילים בקטגוריה זו, במאמר זה נספר כל מה שצריך לדעת אודות ה'דמות' של חברת הובלות בירושלים.

 
כל מה שצריך לדעת על חברת הובלות בירושלים ועוד
ראשית, נתחיל עם העובדה, כי חברת הובלות בירושלים הינה חברה אשר מכירה לעומק, לאורך ולרוחב את כל העיר ירושלים. עכשיו, היות והעיר ירושלים היא לא רק עיר הבירה של ישראל, אלא גם העיר הגדולה ביותר במדינה, הרי ומדובר בנתון מקצועי מן המעלה הראשונה, בעיקר בעבור לקוחות. שנית, נמשיך מן העובדה, כי חברת הובלות בירושלים מתמחה במתן שירותי הובלות מקצועיים, מתקדמים ואפילו ברמה של היי טק. למען המחשה, תפריט השירותים של כל חברת הובלות בירושלים כולל בתוכו את כל שירותי ההובלות האיכותיים הבאים: הובלות קטנות (ובעיקר כאלו עבור סטודנטים) / הובלות של דירות ובתים פרטיים / הובלת משרדים / הובלת חנויות, חברות היי טק, מפעלים ועוד שירותי הובלות רבים ואחרים.

 
בנוסף, חברת הובלות בירושלים מספקת גם שירותי מיון, סידור ואריזה
באופן מובן ביותר, אין חברת הובלות בירושלים אשר לא מספקת את אחד משירותי ההובלות הייחודיים ופורצי הדרך של השנים האחרונות, דהיינו, שירותי מיון, סידור ואריזה של תכולה, מכל סוג ולכל יעד. למען המחשה, צוות ייעודי ומקצועי אשר מתמחה בפעולות מיון, סידור ואריזה מגיע ליעד כלשהו ומתחיל למיין את התכולה לפי קטגוריות של תכולה. לאחר מכן, הוא מסדר אותם לפי גודל וצורה ולאחר מכן אורז אותם במוצרי אריזה ייעודיים וייחודיים. לסיכום, לא בכדי חברת הובלות בירושלים נחשבת ל'שם דבר' בשמי ההובלות הלאומיים.

Share on facebook
שתפו בפייסבוק
Share on whatsapp
שתפו בוואטסאפ
Share on email
שתפו בדוא"ל
Share on telegram
שתפו בטלגרם

הצעת מחיר להובלה

מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור אליכם עוד היום!

הובלת מכונות כביסה בירושלים

הובלת מכונת כביסה יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם אתם עוברים לבית חדש בעיר חדשה. ישנם מספר אתגרים שכדאי לקחת בחשבון בעת הובלת מכונת

הובלות מחוצה לירושלים

ג.ג. הובלות היא חברת הובלות מקצועית המספקת שירותי הובלות מירושלים לכל הארץ. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים, כולל הובלות דירות, הובלות משרדים, הובלות סטודנטים,

הובלות מהירות בירושלים

ג.ג. הובלות היא חברת הובלות מקצועית בירושלים, המציעה מגוון שירותי הובלה, כולל הובלות מהיום להיות. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי, מהיר ומחירים נוחים.

דילוג לתוכן