Menu

משרד: 02-6762015 | נייד: 050-3800999 | ג.ג הובלות |

Menu

שירותי הובלות בירושלים

ירושלים היא יעד מאוד פופולארי לעוברי הדירות ולאורך השנה מתבצעות הובלות למכביר. כאשר רוצים לעבור דירה בירושלים או לירושלים, צריך לדעת כיצד בוחרים את חברת ההובלות המתאימה לצורך העניין. אחד הפרמטרים החשובים ביותר היא ההיכרות עם העיר. לא אחת קורה מצב שבו חברה מציעה הובלת דירות לירושלים ובעצם הנהג והמובילים האחרים אינם מכירים את העיר ואת רחובותיה ומכאן מתחיל עיכוב שיכול להיות מאוד משמעותי ביום המעבר. לכן המלצה היא לבדוק בטרם שוכרים חברת הובלות, האם הם מכירים את העיר ויכולים להגיע ליעד. כאשר צריך לעבור דירה ממקום אחד בירושלים למקום אחר, כמובן שעדיף לעבוד עם חברה מקומית, או כזו שהניסיון שלה עם ירושלים גדול ורב.

בנוסף, לחברת הובלות טובה יש את מגוון המשאיות ורכבי ההובלה המתאימים לכל צורך. כאשר מדובר על הובלה של דירה קטנה, אין צורך במשאית גדולה וכאשר מדובר בהובלה של בית עמוס בציוד, טנדר לא יעשה את העבודה גם כן. כאשר שוכרים חברת הובלות, חשוב לדעת לפני כן אם יש לחברה את כל הכישורים והיכולות הטכניות לבצע את ההובלה ואחד הפרטים הטכניים שיש לבדוק לפני כן הוא מנוף.

יכול להיווצר מצב שבו ההובלה לא תוכל להתבצע ללא מנוף, משום שהדירה ממנה עוברים נמצאת בקומה גבוהה ואין מעלית, או לחילופין מדובר במעבר לבניין דירות ללא מעלית גם כן או שמדובר במעלית קטנה מדי ולא אחת מדובר גם בחדר מדרגות צר למעבר תכולה של דירה. לכן, מה שצריך זה הובלה באמצעות מנוף שיעלה מקומת הרחוב את הציוד מעלה אל הדירה ולא דרך הדלת, אלא דרך אחד הפתחים הגדולים האחרים, כאשר לרוב מדובר בחלון הסלון או במרפסת.

לבסוף, יש את עניין המחיר. הובלת דירות בירושלים כדין הובלת דירות בחיפה. יש חברות הפועלות על פי מחירון עם טווח מחירים סביר לכל צורך ויש חברות שמבקשות להפעיל שיקול דעת ספציפי על כל הובלה. בסקר השוק אנו צריכם להבין שלא תמיד הזול ביותר הוא הטוב ביותר ויש להקפיד לבדוק כראוי.

Share on facebook
שתפו בפייסבוק
Share on whatsapp
שתפו בוואטסאפ
Share on email
שתפו בדוא"ל
Share on telegram
שתפו בטלגרם

הצעת מחיר להובלה

מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור אליכם עוד היום!

הובלת מכונות כביסה בירושלים

הובלת מכונת כביסה יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם אתם עוברים לבית חדש בעיר חדשה. ישנם מספר אתגרים שכדאי לקחת בחשבון בעת הובלת מכונת

הובלות מחוצה לירושלים

ג.ג. הובלות היא חברת הובלות מקצועית המספקת שירותי הובלות מירושלים לכל הארץ. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים, כולל הובלות דירות, הובלות משרדים, הובלות סטודנטים,

הובלות מהירות בירושלים

ג.ג. הובלות היא חברת הובלות מקצועית בירושלים, המציעה מגוון שירותי הובלה, כולל הובלות מהיום להיות. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי, מהיר ומחירים נוחים.

דילוג לתוכן