Menu

משרד: 02-6762015 | נייד: 050-3800999 | ג.ג הובלות |

Menu

שירותי מנוף ירושלים

כדי לעבור דירה כמו שצריך וללא כל בעיה מיותר, צריך לדעת כיצד להתכונן. במידה ואנו מתכננים לעבור דירה לירושלים, לדוגמא, חשוב מאוד שחברת ההובלות תכיר את העיר. אמנם לא מדובר על העיר הכי מסובכת בעולם, אך יש בירושלים לא מעט רחובות קטנים שלא פשוט להגיע אליהם וצריך להכיר את העיר כדי לעשות זאת. בנוסף, אם מדובר בחברת הובלת המביאה עימה משאית גדולה שעליה מועמד כל הציוד שלנו וכל תכולת הבית, על אחת כמה וכמה צריך לדעת כיצד נכנסים לכל רחוב ואיך מגיעים.

אחת הבעיות הגדולות ביותר שיכול להיתקל בה המוביל הממוצע היא הקומה שממנה צריך להוריד את כל הציוד והקומה שאליה צריך להעלות את הכל. בניינים רבים לא מכילים מעלית ולא ניתן בצורה נוחה להעלות או להוריד את הכל דרך חדר המדרגות הצר. לכן, הפיתרון הטוב ביותר עבור הבעיה הזו הוא מנוף. הפיתרון מקבל משנה תוקף בעיר כמו ירושלים, כאשר הגישה לבניינים מסוימים אינה נוחה למובילים והדבר הטוב ביותר יהיה להביא מנוף.

כאשר מדברים על מנוף בתחום כמו הובלת דירות, לא מדובר על מנוף רגיל אלא על מעלית משודרגת שיכולה להעלות ולהוריד ציוד מבניינים גבוהים. דגש מאוד חשוב הוא ליידע את חברת ההובלה על איזו קומה מדובר, משום שלא כל מנוף יכול להגיע לכל קומה ויש הבדל בין בניין של 4 קומות ובין משרד הנמצא בקומה ה-12. לכן, כחלק מן ההכנות לקראת המעבר, הכי טוב יהיה להסביר בדיוק מהם הצרכים.

בנוסף, ביום המעבר עצמו חשוב מאוד להגיע לפני הרכב עם המנוף וזאת כדי שהוא יוכל למצוא חניה נוחה עם גישה ישירה לקומה ולפתח הנדרש. מדובר גם על מעשה של בטיחות, שכן לא כדאי שיהיו רכבים נוספים או כל מה שיכול להיפגע במקרה שיקרה. לכן, הגעה מוקדמת יותר תוכל לעזור למובילים לשנע את התכולה בצורה יעילה יותר.

צריך לזכור כי שירותי מנוף בירושלים אינם מהווים פיתרון רק לקומה, אלא גם להעמסת ריהוט חריג, כמו פסנתרים, כספות וכל מה שבאמצע.

Share on facebook
שתפו בפייסבוק
Share on whatsapp
שתפו בוואטסאפ
Share on email
שתפו בדוא"ל
Share on telegram
שתפו בטלגרם

הצעת מחיר להובלה

מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור אליכם עוד היום!

חברת הובלות מקצועית בירושלים

ג.ג. הובלות היא חברת הובלות מקצועית בירושלים, המציעה מגוון שירותי הובלה, כולל הובלות מהיום להיות. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי, מהיר ומחירים נוחים.

הובלות עם מנוף בירושלים

הובלות עם מנוף הן שירות הובלות המשתמש במנוף להעברת חפצים כבדים או גדולים. שירות זה נפוץ במיוחד בעת הובלת דירות או משרדים הממוקמים בבניינים גבוהים

הובלת מכשירי חשמל בירושלים

הובלת מכשירי חשמל יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם אתם עוברים לבית חדש בעיר חדשה. ישנם מספר אתגרים שכדאי לקחת בחשבון בעת הובלת מכשירי

דילוג לתוכן