Menu

משרד: 02-6762015 | נייד: 050-3800999 | ג.ג הובלות |

Menu

אחסון תכולת דירה עם הובלה

ג.ג גרשון הובלות מעניקים שירותי אחסון תכולת דירה במתחם ייעודי מאובטח ומטופח. אנו מעניקים שירותים ללקוחותינו המרוצים משנת 1986! כבר 36 שנות הובלה ושירות מצוינים.

אנו מבינים שהציוד ותכולת הדירה הינם דבר יקר ללבכם ולכן אנו מציעים שירותי אחסון תכולת דירה באופן היעיל והמתקדם ביותר.
לבחירתכם ונוחותכם עומדות יחידות אחסון מגודל 4 קוב ועד 60 קוב, בנוסף תקבלו גישה נוחה ונעימה למחסן, ביטוח מלא על כל הציוד, אבטחה אנושית ומצלמות אבטחה במעגל סגור, הדברה ותחזוקה שבועית, מנעול עם קוד אישי לבחירתכם ועוד!

ג.ג גרשון הובלות ערוכים לשמור על תכולת דירתכם לכל פרק זמן שתגדירו לנו, בין אם זה מספר ימים או שנים, אצלנו הרכוש שלכם ישמר ויהיה באותו המצב בו הוא נכנס לאחסון.
חברת ג.ג גרשון הובלות עושות את מרב המאמצים על מנת לשמור באופן המיטבי על ציודכם ותכולת דירתכם.
מיקום המחסנים שלנו נוח מבחינת תנאי הגישה אליו במשאית וברכב. המחסנים ממוקמים בקיבוץ הראל לנוחותכם המרבית.

תכנון המעבר חייב להיות קפדני ומסודר והוא מתחיל מהיום הראשון. חברתנו שולחת נציג בכיר אל המקום, הנציג בודק את תכולת המשרד והצרכים המדויקים למעבר חלק, מסודר ונכון.
בנוסף חברתנו בודקת עם הלקוח האם הוא יהיה מעוניין לארוז ולעטוף חפצים בעצמכם (ואז נספק לכם קרטונים ומוצרי אריזה) או שתרצו שחברת ההובלה תבצע עיטוף ואריזה מקצועיים בשבילכם.

אצלנו כל הציוד ואנשי המקצוע במקום אחד – חברתנו מחזיקה נגרים מקצועיים כחלק מהצוות.
– אנו נערכים נכון מבחינה לוגיסטית ושומרים על סדר הגיוני, יעיל ונכון.
– התאמת הציוד לצרכיי הלקוח – ג.ג הובלות מחזיקים בכל הציוד הנדרש להעברת משרדים ודירות, כולל אורכים שונים של מנוף, משאיות שונות ואנשי צוות מתאימים.
– בזכות הניסיון הרב שצברנו, חברת ההובלות שלנו מבינה את כל האילוצים הכרוכים במעבר כולל דרישות הלקוח!
– ג.ג הובלות תמיד מסייעים ועוזרים ללקוח בטיפים נכונים ובהתאמה מלאה לדרישותיו.

הדרך הכי טובה בבחירת חברת הובלות מובילה – הבנת היקף השירותים אותם הלקוח מקבל. לא רק היקף השירות הרחב, אלא גם איכות השירות, הקשר האנושי ואמינות השירות.

Share on facebook
שתפו בפייסבוק
Share on whatsapp
שתפו בוואטסאפ
Share on email
שתפו בדוא"ל
Share on telegram
שתפו בטלגרם

הצעת מחיר להובלה

מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור אליכם עוד היום!

חברת הובלות מקצועית בירושלים

ג.ג. הובלות היא חברת הובלות מקצועית בירושלים, המציעה מגוון שירותי הובלה, כולל הובלות מהיום להיות. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי, מהיר ומחירים נוחים.

הובלות עם מנוף בירושלים

הובלות עם מנוף הן שירות הובלות המשתמש במנוף להעברת חפצים כבדים או גדולים. שירות זה נפוץ במיוחד בעת הובלת דירות או משרדים הממוקמים בבניינים גבוהים

הובלת מכשירי חשמל בירושלים

הובלת מכשירי חשמל יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם אתם עוברים לבית חדש בעיר חדשה. ישנם מספר אתגרים שכדאי לקחת בחשבון בעת הובלת מכשירי

דילוג לתוכן