Menu

משרד: 02-6762015 | נייד: 050-3800999 | ג.ג הובלות |

Menu

הצעת מחיר להובלה

כאשר אתם כבר מתכננים לעבור דירה, צריך לבחור את חברת ההובלה שתשנע את תכולת הבית שלכם מהדירה הישנה לזו החדשה. צריך לזכור כי שוק ההובלות רווי בחברות המציעות את עצמן ואת שירותיהן עבור כל מי שצריכים לעבור דירה וכאשר צריך כבר לבחור את החברה המתאימה, חשוב לקבל הצעת מחיר מפורטת ככל הניתן. הצעות מחיר הן חלק בלתי נפרד מתהליך הבחירה שלנו בספק או בעל מקצוע והצעת המחיר היא בעצם מסמך שאנו יכולים להשוות בין כמה חברות. על מנת שהמוביל יוכל לספק לנו הצעת מחיר, אנחנו צריכים לתת לו את כל המידע הדרוש לכך וחשוב לזכור שאי אפשר להחסיר פרטים. מידע גלוי בנוגע למעבר הדירה משמע עבודה מקצועית יותר של חברת ההובלה:

–          מרחק בין נקודות – אתם גרים במקום מסוים וצריכים להעביר את תכולת הבית למקום אחר. השאלה היא מהו המרחק בין שתי הנקודות וכמובן האם מדובר בבניינים עם מעליות. הרי המובילים מעבירים את התכולה מדלת לדלת וחשוב להם לדעת כמה זמן וכמה כוח אדם צריך כדי להעביר את הכל.

–          גודל התכולה והמורכבות שלה – יש הבדל בין העברת דירה קטנה הדורשת משאית הובלה ושני סבלים ובין תכולת בית גדול מימדים הדורש משאית הובלה גדולה עם ארבעה או מישה מובילים. ההבדלים בנתונים הללו מצריכים היערכות מקצועית מאוד מדויקת מבחינת המובילים ולכם הצעת המחיר חייבת לכלול זאת גם כן. צריך לזכור שאם יש רהיטים גדולים הדורשים יחס מיוחד כמו פסנתרים ואחרים, חשוב ליידע את המובילים שכן הדבר דורש ידע מקדים וניסיון בהובלה מסוג זה.

–          שירותים נוספים – חברת הובלה מקצועית גם מציעה שירותי אריזה ופריקה יחד עם שירותי פירוק והרכבה של רהיטים. אנחנו בעצם יכולים לקבל את כל השירותים הנדרשי למעבר בהצעת המחיר.

צריך לזכור כי הצעות המחיר יכולות להשתנות. משמע שאין בהכרח לקבל את הצעת המחיר הנמוכה ביותר או להימנע מהגבוהה ביותר. חשוב לראות מה ההצעה כוללת והאם היא באמת מתאימה לצרכים שלנו. כך תוכלו לעבור דירה בשקט.

Share on facebook
שתפו בפייסבוק
Share on whatsapp
שתפו בוואטסאפ
Share on email
שתפו בדוא"ל
Share on telegram
שתפו בטלגרם

הצעת מחיר להובלה

מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור אליכם עוד היום!

חברת הובלות מקצועית בירושלים

ג.ג. הובלות היא חברת הובלות מקצועית בירושלים, המציעה מגוון שירותי הובלה, כולל הובלות מהיום להיות. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי, מהיר ומחירים נוחים.

הובלות עם מנוף בירושלים

הובלות עם מנוף הן שירות הובלות המשתמש במנוף להעברת חפצים כבדים או גדולים. שירות זה נפוץ במיוחד בעת הובלת דירות או משרדים הממוקמים בבניינים גבוהים

הובלת מכשירי חשמל בירושלים

הובלת מכשירי חשמל יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם אתם עוברים לבית חדש בעיר חדשה. ישנם מספר אתגרים שכדאי לקחת בחשבון בעת הובלת מכשירי

דילוג לתוכן