Menu

משרד: 02-6762015 | נייד: 050-3800999 | ג.ג הובלות |

אוקטובר 22, 2024

Menu

הסכם עבודה מול מובילים

לאחר שמצאנו את חברת ההובלה המתאימה ביותר עבורנו, מה שצריך לעשות זה לעגן את כל תנאי העסקה בחוזה עבודה שייחתם בין שני הצדדים. יש חשיבות מאוד גדולה לחוזה שכזה, שכן הוא בעצם מעגן את כל ההסכמות ומאפשר לכל צד להיות בטוח שזה מה שהוא יקבל בהתאם לסיכומים הראשוניים. לכן, אם כבר מחליטים על החברה המובילה, מן הראוי שהיא תסכים לחתום על חוזה ועל אחת כמה, כאשר היא תיזום את החתימה כחלק משיטת העבודה שלה.

יש מספר דגשים שחשוב להכניס אל תוך החוזה:

–          התאריך והשעה – כאשר כבר סוגרים על חברת הובלה, מן הראוי יהיה לדעת שהיא תגיע בדיוק מתי שצריך. אם אנחנו יודעים שצריך לעבור לבית החדש בתאריך מסוים, יש לברר עם לוח הזמנים של החברה המובילה שהיא פנויה להובלה בתאריך המדובר. לאחר שהוסכם על התאריך, כדאי מאוד לעגן גם את השעה שבה ההובלה תתחיל, כדי שלא יובטח שזה יקרה בשעות הבוקר והנה מתחילים להעמיס על הרכב רק בערב. זהו תנאי מאוד חשוב שצריך להקפיד עליו. לכן, אם מדובר על מעבר בעונה העמוסה, בחודשי יולי-אוגוסט, כדאי לעשות זאת כחודש וחצי לפני הזמן כדי לשריין את התאריך.

–          המרחקים והגבהים – יש הבדל מאוד משמעותי עבור חברת הובלה טובה בין הובלה של 20 או 120 ק"מ. מדובר בהוצאות גדולת של זמן, דלק ועוד. לכן, צריך לדעת בדיוק מהיכן להיכן תתבצע ההובלה ומעבר לכך, אם מדובר על הורדה או העלאה בבניין עם קומות, צריך לדעת מראש. כמובן שאם אין מעלית או חדר מדרגות מתאים, גם שירותי מנוף, שיכולה להציע חברת ג.ג הובלות, יספקו את הסחורה.

–          כמה תכולה יש – חברת ההובלה צריכה להיערך מראש לטובת ההובלה. היא צריכה לדעת כמה חפצים צריך להעביר ואיזה גודל של רכב להביא יחד עם מספר הסבלים הנדרש. בנוסף, אם מדובר על הובלה חריגה כמו פסנתר וכיוצא בזה, זה יחייב גם עבודה עם מנוף מתאים.

–          המחיר – זה מה שקובע לאחר הצגת כל נתונים.

Share on facebook
שתפו בפייסבוק
Share on whatsapp
שתפו בוואטסאפ
Share on email
שתפו בדוא"ל
Share on telegram
שתפו בטלגרם

הצעת מחיר להובלה

מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור אליכם עוד היום!

הובלת מיקרוגל בירושלים

מיקרוגל הוא מכשיר חשמלי פופולרי המשמש לבישול מזון. אם אתם עוברים דירה, חשוב להוביל את המיקרוגל בבטחה וביעילות. להלן כמה טיפים להובלת מיקרוגל: רוקנו את

הובלת כסאות בירושלים

הובלת כסאות בירושלים היא משימה פשוטה יחסית שניתן לבצע אותה בעצמך או להזמין שירות הובלה מקצועי. אם אתה מעביר כסאות בודדים או מספר קטן של

דילוג לתוכן