Menu

משרד: 02-6762015 | נייד: 050-3800999 | ג.ג הובלות |

אוקטובר 22, 2024

Menu

מה זה הובלה בטוחה

נקודת המוצא היא שאחת הבעיות הגדולות שיש לחברות הובלה עם לקוחות היא שלא תמיד ניתן לעבור דירה עם תחושה של ביטחון שהכל יילך כמו שצריך. ברגע שאדם מחליט שהוא עובר דירה, הוא בעצם מפקיד את כל עולמו ואת כל חפציו אצל המובילים, אנשים שהוא לא מכיר ולא מעסיק והם אלה שמעבירים את כל החפצים החשובים לו ממקום אחד לאחר. זו לא מחשבה שקל להתנער ממנה, אולם ממש כמו כל בעל מקצוע אחר, בחברת ג.ג הובלות עושים כל מאמץ כדי להרגיע את הלקוחות ולהניח להם לעבור דירה בראש שקט עד כמה שניתן.לכן, חשוב להגדיר למה הכוונה בהובלה בטוחה.

ראשית, הובלה בטוחה היא מצב שבו כל החפצים ארוזים באופן הטוב ביותר, שכל מה ששביר יסומן ויועבר כלאחר כבוד באופן בטוח יותר. לחברה יש גם את האפשרות להציע שירותי אריזה טובים ומקצועיים, עם אמצעי אריזה חדשים. לאחר שהחפצים ארוזים כולם יש להוריד את התכולה אל המשאית ולשם כך צריך לדעת כיצד עושים זאת, אם באמצעות עגלה, על הידיים או באמצעות מנוף. לכל לקוח ולכל בית יש את האילוצים שלו ועל המובילים להתמודד עם המציאות. אם נראה שההובלה לא תוכל להיות בטוחה בשלב ההעמסה על הרכב בגלל שאין אפשרת להוציא מהדירה באופן הרגיל, אפשר בהחלט להביא גם מנוף שיוריד את הכל במעלית חיצונית, בנינוחות.

שנית, הובלה בטוחה היא ביטוח של חברת ההובלה על כל התכולה ועל העבודה. חברת הובלה מקצועית יודעת כיצד לעבוד ונזקים לא נוצרים אלא אם כן משהו חיצוני קורה כמו תאונת דרכים, או שאחד החפצים בצורה מסוימת נפגע כתוצאה מנפילה וכיוצא בזה. ההובלה הבטוחה כוללת את הביטוח של חברת ההובלה וזאת על מנת שניתן יהיה לפצות על כל נזק שיקרה. כמובן שחברת הובלות כמו ג.ג הובלות עומדת מאחורי כל עבודת סבלות, כל נסיעה וכל פעולה אפשרית במסגרת ההובלה.

לבסוף, הובלה בטוחה כוללת את הליווי האישי ואת תחושת ה"יש על מי לסמוך". באמצעות ניסיון, מוניטין וטכנולוגיה ההובלה בטוחה.

Share on facebook
שתפו בפייסבוק
Share on whatsapp
שתפו בוואטסאפ
Share on email
שתפו בדוא"ל
Share on telegram
שתפו בטלגרם

הצעת מחיר להובלה

מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור אליכם עוד היום!

הובלת מיקרוגל בירושלים

מיקרוגל הוא מכשיר חשמלי פופולרי המשמש לבישול מזון. אם אתם עוברים דירה, חשוב להוביל את המיקרוגל בבטחה וביעילות. להלן כמה טיפים להובלת מיקרוגל: רוקנו את

הובלת כסאות בירושלים

הובלת כסאות בירושלים היא משימה פשוטה יחסית שניתן לבצע אותה בעצמך או להזמין שירות הובלה מקצועי. אם אתה מעביר כסאות בודדים או מספר קטן של

דילוג לתוכן