Menu

משרד: 02-6762015 | נייד: 050-3800999 | ג.ג הובלות |

אוקטובר 22, 2024

Menu

מה כולל הסכם עבודה עם מובילים

בשוק חברות הובלה יש לא מעט מאלה שמציעים שירותי הובלה, אולם לא באמת עושים זאת באחריות. כאשר אנחנו מחפשים חברת הובלה טובה, יש לא מעט קריטריונים שהחברה צריכה לעמוד בהם ואותם, בסופו של דבר צריך לסכם בחוזה מסודר שיבטיח את תנאי העבודה על כל צדדיה במלוא מובן המילה. יש מספר כללים חשובים שכדאי לזכור :

–          מחיר – לפני שסוגרים את עלות ההובלה, יש שני שלבים שצריך לעבור. הראשון הוא שלב השוואת המחירים. סקר שוק תמיד חשוב וזו בהחלט צרכנות נבונה. יש להכיר את טווח המחירים של החברות השונות, אולם ההחלטה היא בהחלט בהתאם למוניטין ולהמלצות. השלב השני הוא הזמנת נציג החברה אל הבית כדי להציג את מלוא התמונה, להראות מה בדיוק עובר ותוך כדי גם להסביר לאן עוברים, מתי ועוד. את כל הנתונים הללו משקלל הנציג ומציע את המחיר שעליו ניתן לסגור בהסכמה או לאחר משא ומתן. בכל אופן, האמינות חייבת לבוא לידי ביטוי בשני הצדדים.

–          סגירת התאריך והשעה, נקודת המוצא והיעד – הכרחי לדעת בדיוק על איזה תאריך מדובר כדי לשריין אותו. יש לזכור כי בעונה החמה צריך לשריין זמן רב יותר לפני התאריך המיועד, שכן חברת הובלה טובה מלאה ועמוסה מבחינת לו"ז. כמוכן, חשוב לדבר על השעה וההמלצה היא לנסות לסגור על היותנו ראשונים באותו היום, כדי לקבל את הסבלים רעננים.

–          ביטוח – נקודה מהותית. חברת הובלה מקצועית ומכובדת מציעה גם ביטוח על כל התכולה, משום שאף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה והאם יהיה נזק מכל סיבה שהיא. לכן, זו חייבת להיות נקודת סגורה וקריטריון חשוב.

חברת ג.ג הובלות דגלת באמינות מקצועית, ביכולת עבודה עם סטנדרטים מאוד גבוהים של מוסר וכמובן דגשים על מתן פתרונות טכניים כמו אריזה, שירותי מנוף וכמובן הובלה עם אחריות. אמנת השירות מציגה את מלוא התנאים שמכבדים אנשי החברה כולה ועל כן לכל לקוח מגיע היחס הטוב ביותר, הראוי והמכובד בתנאי הסכם העבודה המקדים שיסוכם מבעוד מועד.

Share on facebook
שתפו בפייסבוק
Share on whatsapp
שתפו בוואטסאפ
Share on email
שתפו בדוא"ל
Share on telegram
שתפו בטלגרם

הצעת מחיר להובלה

מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור אליכם עוד היום!

הובלת מיקרוגל בירושלים

מיקרוגל הוא מכשיר חשמלי פופולרי המשמש לבישול מזון. אם אתם עוברים דירה, חשוב להוביל את המיקרוגל בבטחה וביעילות. להלן כמה טיפים להובלת מיקרוגל: רוקנו את

הובלת כסאות בירושלים

הובלת כסאות בירושלים היא משימה פשוטה יחסית שניתן לבצע אותה בעצמך או להזמין שירות הובלה מקצועי. אם אתה מעביר כסאות בודדים או מספר קטן של

דילוג לתוכן