Menu

משרד: 02-6762015 | נייד: 050-3800999 | ג.ג הובלות |

Menu

הובלות באזור גוש דן והסביבה

חברת הובלות טובה היא זו שמציעה את שירותיה בכל מקום שבו יש צורך להוביל תכולה של דירה, בית, משרד או מפעל. במקביל, לחברה צריכה להיות היכולת להתמודד עם אתגרים ולהציע את השירות הטוב ביותר בכל מצב. אזור גוש דן והסביבה זו אחת הסביבות המאתגרות ביותר עבור מובילים וזאת עקב מספר סיבות. בתור התחלה, מדובר על איזור גדול מאוד מבחנת, אך צפוף ביותר מבחינת מיקום של מבנים, ערים וכמובן אוכלוסיה. היקפי העבודה הם רבים למדי וצריך לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

חברת ג.ג הובלות מעניקה שירותי הובלות לכל צורך באזור גוש דן והסביבה ועושה זאת על הצד הטוב ביותר, עם יכולת מקצועיות מאוד גבוהות, לצד יחס אישי ושירות אמין והוגן. החברה מציעה את כל הפתרונות האפשריים לכל לקוח ומאפשרת מעברי דירה והובלת תכולה על הצד הטוב ביותר.

אחד האתגרים של גוש דן והסביבה הוא הצפיפות של הבניינים וכמובן שרבים מהם הינם ישנים וללא מעלית, מה שמחייב את המובילים להגיע במדרגות, אך לא תמיד גם חדרי המדרגות מאפשרים העלאה והורדה של ציוד גדול. לכן, חברת ג.ג הובלות מצליחה למצוא פיתרונות מאוד יצירתיים בעבור האתגר הזה ואחד הפתרונות הטובים ביותר הוא שירות של מנוף שיכול להגיע עד 48 מטרים לגובה, ובאמצעות מעלית חיצונית הוא יכול להוריד את הציוד אל גובה הרחוב ולאחר מכן גם להעלות את התכולה מגובה הרחוב אל הקומה הנדרשת.

גוש דן וכל הסביבה שלו דורשים היכרות רחבה ככל הניתן עם הכתובות. לא פשוט להגיע לכל מקום ובכל זמן וצריך תמיד להיערך להגעה בתאריך ובשעה שנקבעו מראש. לכן, חשוב מאוד לעבוד עם אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, שמבינים את החשיבות של עבודה מהירה ויעילה ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתחום כמו הובלות, כאשר לאף אחד אין את האינטרס להוביל לאורך שעות רבות מדי בעצלתיים. באמצעות ובזכות מוסר העבודה של צוות המובילים של חברת ג.ג הובלות ניתן לבצע את העבודה כמו שצריך, ללא דאגות לעיכוב בזמנים.

Share on facebook
שתפו בפייסבוק
Share on whatsapp
שתפו בוואטסאפ
Share on email
שתפו בדוא"ל
Share on telegram
שתפו בטלגרם

הצעת מחיר להובלה

מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור אליכם עוד היום!

חברת הובלות מקצועית בירושלים

ג.ג. הובלות היא חברת הובלות מקצועית בירושלים, המציעה מגוון שירותי הובלה, כולל הובלות מהיום להיות. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי, מהיר ומחירים נוחים.

הובלות עם מנוף בירושלים

הובלות עם מנוף הן שירות הובלות המשתמש במנוף להעברת חפצים כבדים או גדולים. שירות זה נפוץ במיוחד בעת הובלת דירות או משרדים הממוקמים בבניינים גבוהים

הובלת מכשירי חשמל בירושלים

הובלת מכשירי חשמל יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם אתם עוברים לבית חדש בעיר חדשה. ישנם מספר אתגרים שכדאי לקחת בחשבון בעת הובלת מכשירי

דילוג לתוכן